Uitslag van scan was zowel positief als negatief.

26-10-2017

Hier weer ff een update. 

Vandaag de uitslag van de CT-scan gehad bij de oncoloog. Deze was een beetje dubbel, was zowel positief als negatief. De tumoren bij de na de operatie overgebleven slokdarm/maag en bij de lymfeklieren waren zo goed als gelijk gebleven. De tumor op de linker bijnier die vorige keer gekrompen was van 43,4 mm naar 34,8 mm is nu weer verder gekrompen naar 17,3 mm. Dat is positief. Het negatieve en hetgeen wat we nu in de gaten moeten gaan houden is de rechter bijnier, de tumor op deze nier is namelijk weer gegroeid. Deze uitslag was niet helemaal wat we wilde horen en maakt me best wel onzeker en ook angstig in mijn hoofd. Het wordt nu afwachten wat de volgende CT-scan gaat uitwijzen. De oncoloog wil nu de volgende CT-scan al inplannen na de volgende 3 chemo's en kijken wat de vergrootte tumor dan heeft gedaan. Liever had ik een ietwat positievere uitslag gehad zodat t weer wat rustiger werd in mijn hoofd. Maar ik probeer door te gaan, en met mijn sterke vrouw Jeanne, ouders en familie en natuurlijk onze kanjers van vrienden moet dat wel gaan lukken. Ik heb samen met mijn vrouw en een aantal vrienden nog steeds als doel om de "Alp d'HuZes" te gaan lopen, de top te halen en zoveel mogelijk geld op te halen zodat ook wij kunnen bijdragen aan nieuwe onderzoeken zodat er straks minder mensen hoeven te sterven aan die verschrikkelijke ziekte, misschien is het voor mij te laat wat die onderzoeken of eventuele medicijnen betreft, maar op deze manier kan ik toch mijn steentje bijdragen !!!!!!  

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin