Wordt toch nog spannend die Port-a-Cath laten plaatsen.

23-01-2018

Vandaag naar de anesthesist geweest omdat er operatief een Port-a-Cath geplaatst gaat worden in mijn borst die aangesloten wordt op een hoofd-ader bij mijn hart omdat een infuus prikken steeds moeilijker gaat door de vele chemo's die door mijn aderen wordt gestuurd. De operatie is als alles goed zou zijn a.s. maandag 29 januari, maar zoals gewoonlijk zou het eens een keertje mee kunnen zitten...........NIET dus. Wat een voor de chirurg normale operatieve ingreep zou moeten zijn, wordt nu weer eens gedwarsboomd door mijn gezondheid. En zo blijven we dus voorlopig aan de gang. Er zijn WEER problemen. Er blijkt nogal wat aan mijn bloed en andere waardes te mankeren. Sowieso een veel te laag hemoglobine gehalte en nog wat andere waardes die TE laag waren na het bloedonderzoek, mede ook veroorzaakt door de chemo waarschijnlijk, beenmerg wordt namelijk door de chemo aangetast en dat beenmerg maakt de bloedcellen aan die bij mij nu te laag zijn, maar de artsen sluiten nog niks uit. Ook stolt mijn bloed niet goed, wat ook al te maken kan hebben met de chemo, maar bij het bloedonderzoek kwam ook nog naar boven dat er iets was met mijn leverfunctie, wat ook de oorzaak kan zijn van het stollingsproces van mijn bloed. Ik hoop wel dat dit geen invloed gaat hebben op de komende chemo-behandelingen want ik heb ze voorlopig nog wel een lange tijd nodig als het kan.  Het gevolg, morgen bloed prikken zodat ze bloed kunnen bestellen en dan donderdag een bloedtransfusie. Ook waren er ook nog wel wat andere kleine probleempjes waar ze zoals nu blijkt na onderzoek op moeten letten tijdens en na de operatie wat ook weer invloed heeft op het herstel.

Wordt weer spannend dus pffffffff !!!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin