Soms mag er ook wel eens iets leuks in mijn blog, even weg van de strijd !!!

07-05-2018

In mijn vorige blog had ik het over mijn opname in het ziekenhuis en het slechtste nieuws wat we tot nu toe te horen hebben gekregen. Maar nu even heel iets anders. Tijdens mijn opname was het na maanden voorbereidingen het door ons georganiseerde evenement "ROCKDU6" op zaterdag 28 april, en wat ben ik een trotse man en wat mag ik me rijk voelen met zoveel geweldige mensen om me heen !!!  Helaas kon ik er zelf door mijn ziekenhuisopname niet bij zijn. Maar alles werd uit de kast gehaald om toch een soort van live-verbinding te creëeren, en dat is nog gelukt ook door onze Alex , en ik heb de hele avond mee kunnen kijken.  Het was wel heel moeilijk en er is menig traantje gevallen.  Er was andersom trouwens ook nog even een live-verbinding, want ik werd onverwacht in het ziekenhuis verrast door Carmen en André die namens het team een team-foto kwamen brengen en 2 overheerlijke gehaktballen die ik eigenlijk mis zou lopen, dit alles was dus door die live-verbinding ook op scherm te zien door het team dat in Sprang-Capelle klaar stond om het evenement af te trappen.  Eenmaal begonnen met kijken hebben mijn ogen niet van het scherm afgeweken maar moest ik wel regelmatig even een zakdoek gebruiken omdat het zicht wazig werd door een traan die in de weg zat.  Maar wat was het super georganiseerd en wat waren de bands GEWELDIG !!!!!  Wat was ik er verdorie graag bij geweest. Maar wat heb ik de dagen NA het evenement een berg leuke lieve en vooral warme reacties gehad van veel bandleden, vrienden, vrijwilligers en mensen die aanwezig waren.  Daarom wil ik vanuit het diepste van mijn hart IEDEREEN bedanken.                                                                                             Team "you never wo(l)k alone",  de bands AR!E, SUR5, OUT OF NOWHERE, THE DIFFERENCE & FRIDAY ROCK SHOW, Carola die de hele avond aan elkaar gepraat heeft, alle sponsoren en niet te vergeten alle vrijwilligers die hebben meegeholpen de laatste dagen en op de avond zelf !!!!

SUPER SUPER SUPER TROTS !!!!!

Love jullie allemaal 

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin