Meer last van de chemo.

31-08-2017

Sinds kort zijn we dus overgegaan op een andere chemokuur. Tussen elke kuur zit nu 3 weken dus de dosis is nu ook 3x zo hoog als toen ik m wekelijks kreeg. Deze komt dus wel harder binnen en dat merk ik dan ook wel. Dit was de 2e keer al dat ik m op deze manier kreeg en man man wat heb ik alweer een paar slechte dagen en nachten gehad. Depressief, geen smaak, zenuwpijnen, constante pijnscheuten door je been/voeten, verstopping, hevige vermoeidheid, geheugenproblemen, hoofdpijnen. Maar gelukkig wordt ik er niet misselijk van. Aan de andere kant was mijn bloed wel sterk verbeterd dus daar doen we t voor en nemen we deze dingen de eerste dagen na de chemo maar op de koop toe. Vooralsnog zijn het de eerste ca. 7 - 8 dagen na de chemo en dan worden de klachten minder en heb ik als t goed is nog ca. 14 goede dagen voor de volgende chemo mijn lijf in gaat. Daarom ben ik de eerste dagen na mijn chemo vaak rustig op social media en blijf ik ook lekker rustig thuis zodat ik niemand tot last ben. Dus als je me zo af en toe een paar dagen niet hoort of ziet weet je waardoor.  We gaan gewoon door met de strijd samen met mijn vrouw, familie en vrienden en het motto blijft:

Opgeven is geen optie !!!!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin