Leuke dagen gehad.

16-10-2017

Een paar leuke gezellige dagen achter de rug, woensdagavond in Tilburg gedart met mijn teammaatjes van "De Dartiesten" en de avond met winst afgesloten, donderdagavond werd ik met een mooi t-shirt bekroond tot coach en natuurlijk die avond ook maar meteen als coach gefungeerd in Waalwijk bij dartteam "Doar hedde ze wir", dank voor het vertrouwen hiervoor hahaha. Vrijdagavond een heel gezellige avond tijdens een darttoernooi gehad in cafe "Post Besoijen" in Waalwijk dat natuurlijk weer in goede banen werd geleid door onze eigen Carmen, het darten ging goed tot een bepaalde tijd toen ik weer last kreeg van die verrekte zenuwpijn veroorzaakt door de chemo die ik eerder die week ondergaan had. Door de gezelligheid geen erg in de tijd dus was beetje laat thuis, maar dat mocht toen de pret niet drukken. Zaterdagmiddag lekker met mijn allessie mijn vrouw Jeanne naar de Efteling geweest en daar gewoon lekker rondgelopen en tot onze verbazing waren er toch nog wat "oude" dingen die we nog nooit gezien hadden !  Zaterdag tegen de avond begon ik me al niet helemaal goed te voelen, waarschijnlijk een paar TE drukken dagen gehad en TEVEEL gedaan dus ff chillen op bed. Zaterdagavond speelde de band "SUR5" in café "Post Besoijen" en daar wilde ik dus ook naartoe. Nou is muziek heel belangrijk voor me dus ben gewoon gegaan in de hoop dat ik me beter ging voelen. De bandleden Anita en Danny beloofde me dat ze hun best gingen doen en warempel...... ik ging me steeds beter voelen wat uiteindelijk weer leidde tot het vergeten van de tijd en het weer een latertje werd. Zondagochtend werd ik wakker met hevige pijnen in mijn borst/maag/buik/rug en dat werd steeds erger totdat ik kruipend en rollend over de grond ging, dus uiteindelijk heeft mijn vrouw de huisartsenpost gebeld en heb ik medicijnen kunnen halen, het bleek een verstopping te zijn die dus weer veroorzaakt werd door de eerder die week gekregen chemo. Zondagmiddag begonnen ook de demonen in mijn hoofd weer te vervelen. Overal pijntjes en voelde van alles in mijn lijf waardoor er weer angst in mijn hoofd kwam en natuurlijk de spanning van de aankomende CT-scan die ik na 5 maanden weer krijg over anderhalve week, zou hij goed zijn, zou het weer wat gekrompen zijn, zou het bloed goed zijn en NIET gezakt zijn tot onder die kritieke waarde zodat we gewoon door kunnen gaan met de chemo. Al met al zorgde het er weer voor dat ik dus de hele nacht wakker heb gelegen. Maar nu maandagochtend werd ik ineens verrast door onze kleindochter Sophia en kleinzoon Givano waar ik op moest passen en zitten we inmiddels met z'n drieën op de bank naar "The lego Batman movie" te kijken. Dit waren dus de afgelopen 5 dagen die ik met ups and downs beleeft heb. Nu hopen dat die demonen een beetje uit mijn hoofd willen verdwijnen, maar als het goed is gaan mijn vrouw en ik daar eind van deze week aan werken. Helaas hebben we Berlijn een tijd geleden al moeten annuleren ivm het financiële plaatje, en blijven we maar gewoon lekker in Nederland, Friesland wel te verstaan. Dus hopen dat de tweede helft van deze week wel een beetje droog blijft.

Zoooooo....... dit was het weer zo'n beetje.

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin