Een leuke verrassing van mijn vrouw toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis.

08-05-2018

Zoals iedereen weet is één van mijn favoriete bands Rockcoverband AR!E !!! Bij thuiskomst op dinsdag 1 mei deed mijn vrouw allemaal geheimzinnig over het geen bezoek ontvangen die avond.  Rond 19:30 kwam Saskia toch op bezoek, althans daar leek het op. Om 20:00 ging de bel en opeens stonden de mannen van AR!E in onze huiskamer en hadden hun instrumenten bij.   Mijn vrouw had samen met de band een heus akoestisch huiskamer-concert geregeld. Hoe geweldig is dat !!! Ze begonnen natuurlijk met het speciaal ingestudeerde Alpe d'HuZes lied van Maarten Peters, KIPPENVEL !!!!!    Daarna volgden nog een groot aantal favoriete nummers van mij.  Het was een TOP-verrassing en een bere-gezellige avond die ik niet gauw zal vergeten.                                                                                                   SUPERBEDANKT !!!!!!!!!!!!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin