Een spannende dag, de uitslag van Pet-scan en punctie

16-11-2017

Vandaag was het zover, de dag van de uitslag van de PET-scan en van de punctie. De uitslag was niet goed, de slokdarmkanker is weer terug en het onverklaarbare is dat deze nieuwe uitzaaiing nu alleen op de rechter bijnier aan het groeien is en actief is. Omdat deze uitzaaiing niet op de chemo reageert die ik nu al maanden krijg, wil hij gaan kijken of bestraling wel zijn werk doet. Dus deze ontwikkeling is weer een tegenvaller en het wordt weer een onzekere tijd en we moeten hopen dat t met bestraling aan te pakken is. Naast de bestraling die ik straks ga krijgen gaan we met de chemo die ik nu ook al enige tijd krijg gewoon door want op alle andere uitzaaiingen heeft deze chemo wel een positief effect. Volgens de oncoloog hoeven we ons NOG niet ongerust te maken, hij wil eerst maar eens kijken of de bestraling op deze nieuwe uitzaaiing aanslaat. We hadden natuurlijk liever te horen gekregen dat het een soort van ontsteking was, maar ook hier gaan we ons weer proberen doorheen te slaan. Het is een kort verslag deze keer maar meer kan ik er op t moment niet over zeggen, volgens mij is het duidelijk genoeg.

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin