Chemo voortaan om de 3 weken.

28-07-2017

Zoooo..... de eerste chemo zit er weer op na 3 weken. Vanaf nu krijg ik om de 3 weken een chemo kuur, dus is de dosering ook 3x zo hoog. Nou dat heb ik geweten, wederom een allergische reactie in het ziekenhuis waardoor deze kuur weer 3,5 uur langer duurde dan eigenlijk gepland was. Maar heb er dus wel meer last van dan de wekelijkse kuren, en heb ik zowat de hele tijd liggen slapen in het ziekenhuis tijdens de kuur. Na thuis te zijn gekomen was ik nog steeds hartstikke suf en slaperig, kon mijn ogen haast weer niet openhouden. Vandaar dat ik op de bank in slaap ben gevallen en om 3:15 wakker werd en maar naar bed ben gegaan om daar nog een paar uurtjes te gaan slapen. Nu afwachten hoe ik me straks voel als ik weer wakker wordt. Hopelijk valt t mee, heb in elk geval een hele rits pillen gehad voor de komende dagen voor de eventuele bijwerkingen.

Welterusten allemaal !!!!!!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin