Alpe d'HuZes 2018

31-05-2018

Maandag 4 juni is het zo ver, ikzelf, mijn vrouw, mijn zus en een goede vriendin vertrekken per vliegtuig richting Frankrijk.  De rest vertrekt op zondagavond met de auto.  Helaas door de slechte uitslag van de CT-scan kan ik wederom ook dit jaar niet deelnemen aan dit evenement.  Maar één van onze kanjers Carola Boezer is toegevoegd aan ons team en gaat nu onder mijn naam de berg bedwingen en wordt zij en zo ook de rest bijgestaan door haar kanjer André.  TOPPERS !!!!     André en de rest gaan onderweg ook een heel verslag bijhouden dmv foto's en live-beelden omdat onze vaste fotografe door privé-omstandigheden helaas niet mee kan.  We hebben er allemaal mega-veel zin in en het zal ook vast wel heel zwaar en emotioneel worden.  Op dinsdagavond hebben we eerst een gezellige grootse BBQ voor de organisatie en alle deelnemers, deze wordt georganiseerd door de dorpsbewoners van waar het evenement van start gaat.  Op woensdagmiddag is de Alpe d'HuZus, s'avonds is boven op de berg de bezinnings-avond en kunnen er kaarsen gekocht worden waar je een boodschap op kan plaatsen en deze worden dan in de door jou gewenste bocht geplaatst en aangestoken.  Op donderdagochtend om 4:30 uur is de start van het evenement beginnend met de fietsers.  Gezien mijn huidige gezondheid ga ik de lopers van ons team, Jeanne, Marielle, Naomi, Carmen, Alex, Esther, Jayden, onder mijn naam lopende Carola en haar vriend André beneden bij de start uitzwaaien en proberen te motiveren.  Ikzelf ga dan deze kanjers samen met mijn mattie Yswald en mijn zus Diana opwachten boven bij de finish om dan samen met hun toch over de finish te gaan.

MEGAVEEL ZIN IN !!!!!!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin